! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




Problem...

ishh... tekang ngat aku ehh .. aku x tahu rr nok kabo nape agy .. memang tahap cipan doh ea ... camnie ade seorang minah nie dye nie kang depan je baek belakang laen cite macam monster ade rr ..huh ! abih sume mende nok saloh kan aku belake .. skit-skit aku .. aku lake ye sorang oww...keje ye macam nok cari kesalahan aku je . hampeh kalu ade BEST FRIEND gitu ... huh ! Memang aku x ngaku rr ye tu kawan aku .. kabo rr mu nok kabo nape pom . I DONT CARE laa...bencimusayangg
#OrangBaekNganAku , AkuBaekNganYeTekk...

so fikir-fikir laa yee...