! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




26.7.2010 <---- Berhantu bagi aku...!!

Assalamualaikum sume .
 Sehad ? 
Ok sekarang aku nak citer tentang nasib aku yang malang giler .. 
26.7.2012 adalah tarikh yang paling kejam dalam hidup aku ...!! 
0h , tak sanggup rase nak hidup.. (tak.baik.cakap.camtu)
Gini citernye , ade sorang cikgu nie (takley.rr.nak.mention.name.dye
Aku tak tau camne dia boleh cakap aku nih cacat penglihatan...
Aku akan ingat ayat tu sampai nafas aku yang terakhir
Dah memang aku tak nampak sape yang masuk bilik tu . 
Orang kabo dot tahu , dot tahu rr (kan.kuor.doh.ayat.gaNu)... 
Ee , memang sial je nasib aku hari tu...!! 
Sebak je aku mase tu . Semalam nangis giler..!! 
Mak sedara aku cakap cikgu tu bergurau . 
Bergurau ape bendanye . Gurauan cikgu kasar !! 

IHATEYOU.... 

0k laa bubyez . tulis panjang-panjang buat aku takde mood je ...