! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




Deman Dan Ramandhan datang kembali....!!

Assalamualaikum pembuka bicara . 
Hhehe ^^" . Over je tadi tu ..  
Oh tidakk , aku deman macam mane nie .
Aku benci deman...!!

IMOK

Tapi kadang-kadang ade jugak kebaikan dia kan ? 
Takyah pegi skola .. (jahat.sudah)
Bile time deman aku rase takde mood nak buat semua benda (blog.boleh.plak) 
Jadi cepat naik angin and nak marah semua orang je ,
bila deman or tak sehad ... 
Ubat ?? Aku suke makan ubat (dengan.hati.rela.ok) , tapi sekarang takde ubat laa . 
Tak pegi klinik pom .. =.=" huhu
Nanti ramadhan datang ..... 

SayeSukaSayeSuka ..

 Aku harap tahun nie aku dapat puasa penoh . 
Agak-agak kan sempat tak ey aku nak puasa tahun depan ? 
Hurmm...(panjang.aku.mikir
0k , laa .. papaiii ! Malas rr nok naip panjang-panjang ...
Muaahhh....'3'