! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




My Uncle :))

Assalamualaikum , lame tak entry dalam blog nih. . 
Mesti dah lamakan ?? Entry pasal raya pun aku malas nak update..
Pagi ni aku nak entry pasal Abang Sedara aku . 
Perhh , my uncle nih memang gempak la kawan dengan dia .
Perangai dia campur dengan perangai budak tu yang aku suka tu. . 
Aku panggil dia Cu , panggilan manja katakan .  
Dulu dia duk K.Terengganu , sekarang dia tinggal kat Shah Alam kerja katakan.. . 
Umur dia dah 30tahun , tak kahwin lagi tapi dah berpunya ok .. 
Aku dah tahu dah siapa makwe dia.. Hhaha , (cu,jangan.marah.yer) .. 
Dia ada blog ! Nak??  korang cari sendiri rr. .. ! 
Cuti akhir bulan nanti aku nak pergi Shah Alam sekali , nak tengok kat sana ..
 Lagi-lagi umah sepupu aku (Asiah) . 
Kalau boleh aku nak ronda-ronda sampai puas hati aku . 
Hhaha , budak kampung katakan.. . 
K laa , tak nak taip panjang-panjang .. Bubye ! '3' .. 
Wait , wait , wait , sebelum tu aku nak upload gambar dia ni ha jeng-jeng-jeng....

L
o
a
d
i
n
g
.
.
.
.
ThatsMyUncle