! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




ツ Sedih + Takut = ??

Assalamualaikum .
Wah dah lame kan aku tak update blog . 
Biasa lah sibuk sekarang nih .
HaHa Tadi masa aku buka facebook aku baca artikel tentang Jasmine Hunwick
Wow , terjumpa blog dia , then baca apa yang dia tulis last-last dengar cerita dia dah tak ada . 
Dia dah kembali ke rahmatullah .. Al-Fatihah
Dalam artikel facebook pun ada yang update tentang dia . 
Dia meninggal sebab kemalangan .
Dia dah pun kembali ke rahmatullah , aku ? Mungkin esok ? 
Petang nanti ke , or malam ini ? 
Kita tak tahu ajal kita bila , dimana , dengan siapa kan ? 
So , kepada anda semua masih belum terlambat untuk kita bertaubat ke jalan yang benar .. ^^" Hari ini Hari Jumaat , Penghulu segala hari
So , marilah kita buat ibadat banyak-banyak . 
Aku sendiri banyak dosa , tapi aku akan tebus balik dosa yang aku buat ! :') . 
Aku berjanji tu . Aku harap aku mati dalam keadaan yang beriman . Aminn........