! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




ツ Kawan Habbo !

Assalamualaikum...
Wah, hepy sudah aku sekarang.. 
Sejak main habbo (sejenis.permainan) hepy semacam jer. 
Papepom aku hepy giler bangang.. ! Aku dah boleh lupakan dia !
*Yes Wadi anda berjaye*
Main habbo kadang-kadang sedih kadang-kandang tak ..
Aku nak cerita kawan aku lam habbo nih , 
aku ingatkan dia dah sombong dengan aku tapi aku salah .
Dia baik jer dengan aku .. (Haikal)
Ramai lagi sebenarnya . . .
Antaranye ialah : Haikal , Abg Loli , Teh Ais , Niel , Arill , dan lain-lain..
Yang paling setia dengan aku ialah Haikal & Abg Loli r. Dia ceriakan aku dan hepy kan aku. 
Tapi sayang dia tak active facebook dia. Susahla aku nak kenal dia kan??
*Aduyaii.. Haikal-Haikal.. Susah aku sebab ko..
 Harap ko bace aku tulis ni...*

Nie gambar aku SCREEN CAPTURE .
tengok tuh saye tengah buat date dengan dia,... KahKah
IMJUSTJOKING