! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




ツ Raye Korban....!!

Assalamualaikum...
0k , hari ini 25/10/2012 besok 26/10/2012
Besok Hari Raya Aidiladha ! 
Wow, best giler sepupu aku semuanyer balik .. 
Hepy nyer. !!
Besok MakCik saya cakap nak buat jamuan . Dia suruh ajak member
  Aku ape lagi ajak r seberape yang boleh ..
KahKah....
Memang tak sabar rr  aku nak tunggu esok . 
Nanti aku akan cuba upload gambar seberapa banyak yang boleh ..
MakCik cakap nak buat sukaneka macam tahun lepas sebelum nih ..
Gempak dowh !
Aku dah angau dah nim... tapi waras lagi ok .
Jangan korang nak fikir aku apa plak ??
Hm.. sungguh indahnya hari berlalu !
*Wadi dah giler*


LembuDahSiapNakDikorbankan!!