! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




ツ Oh Habbo

Assalamualaikum ..
Hai , semua sehad ? Alhamdulliah ! Aku pun sehad jugak .
Sory la , aku tak update pun pasal Hari Raya Korban . Busy der !!
Hari ini aku nak update pasal Kawan Habbo .
Lama lah jugak tak bercontact dengan diorang ni . On Habbo baru lah rapat sikit!
 Cuba korang tengok gamabr nih 

klik la kalau korang tak nampak sangat

Aku yang budak perempuan pakai baju hijau tuh
Abg Loli yang duduk sebelah aku tuh . 
Zul-Aniq tak silap aku yang pakai topi duduk sebelah Abg Loli
Dan Teh Ais plak yang rambut macam sarang tebuan tuh . 
Dia cakap 'fesyen nih' aku ingat lagi ayat dia
Korang ingat tak entry aku yang lepas ! Aku cakap
'Antaranye ialah : Haikal , Abg Loli , Teh Ais , Niel , Arill , dan lain-lain.. '
Haha, Abang Loli , Teh Ais n Zul-Aniq stalk blog aku weh !
Malu giler weh!!
Zul-Aniq nih baru jer kenal . Dia mintak aku entry pasal dia . KahKah
*jangan.marah.Zul..Aku.harap ko bace ape yang aku tulis Zul*
0k, sampai disini aja ya . Aku ada hal plak !

#harap Abg Loli , Zul-Aniq n Teh Ais bace entry nih