! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




ツ Me Again

Hai , Assalamualaikum..
Rindu aku ker? Tengok nih blog baru dah kan ?
Semua nih berkat mak sedara aku la yang tolong . (Mira Yuriko)
Blog dia pom cantik la jugak .. WhatEber la . . . -..-"

Pejam celik - pejam celik dah nak masuk Tahun Baru 2013 ..


 Birthday aku pom dah nak dekat . Dah besar panjang dah aku nih ..
Tahun depan dah form 2 . Adoyaii .. ^^"



 
Sekarang aku dah couple hehe .. Nak tahu aku couple dengan sape ?
Ehh , mane boleh rahsia dulu . 
Nanti sampai masa aku cite . 0k ??
9/1/2013 dah masuk 2 bulan . 
Al-maklumlah kitorang baru je couple .. ^^"..
Harap kekal la... Aminn....

 Azam baru aku tahun nih nak belajar bersungguh-sungguh kot ..




Si Dia pom tahun depan PMR . GudLuck Awak!!...
Do the Best in ur PMR Exam... ^^"
::Capital S::






p/s : to Ummi semoge cepat sembuh . to adik tunggu kaklong kat sane ekk ?