! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




Cuti Maa ... ^..^"

Assalamualaikum ..
Tengok tajuk tu . Nampak tak - Nampak tak ? Cuti kan ? Yes right ! 
Cuti ini mesti korang nak enjoy sepuas-puasnya kan ? . 
Enjoy-enjoy jugak , tapi SOLAT kena jaga , kena buat . Faham ? 
And one more thing HOMEWORK pun kena buat . KahKahKah 
Untunglah aku dah siap .. Kau ado ? Takde kan .. Kesian .. Muahahahahha ....
Korang jaga lah keselamatan korang masa cuti ini janganlah terlalu asyik bercuti sampai tak ingat keselamatan korang . Ish3 !
Cuti ini aku nak buat apa erk ? Suggest la ... Apodaa... 
Sebenar-benarnya aku rindu dekat EX aku lah . :') ::Capital S::
..........Hmmm.........
Bukak fb   Tengok profile dia  →  Gambar dia bergambar dengan makwe baru dia .  Mesti dah tak ingat aku kan ? 
Im So Jealous with you Capital S
Siapa lah aku ini dekat dia kan ? Kan3 ? ;'D .
Aku tak cakap makwe baru dia perampas . Aku redha dengan semua nih . 
Tapi aku tak boleh nak lupakan dia . . Why this kolaveri ?????
Aku harap dia tak lupakan aku .....

#Ya ALLAH semoga aku dalam kerinduanya juga . Aminnn.... :')