! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




Ku kembali dengan CINTA !

Assalamualaikum .
Hai , pembaca setia blog aku . Aku dah balik nih . Rindu tak ?
Mesti tak kan ? K fine r . Nak ngajuk rr ..
Hahahahahahaha
Takde masa lah aku nak ngajuk nih .. 
Now , aku nak cerita tentang orang yang aku suka . 
Aku kenal dengan dia lama dah masa tahun lepas lagi .
Tapi perasaan suka itu tak timbul lagi .
So , beberapa bulan yang lepas aku tergerak hati nak bukak profile dia .
Then , aku bukak r . Terus aku hantar chat nak mintak number phone .
Al-maklumlah sape cepat dia dapat ! :PP
KahKahKahKah ..
Lama jugak lah dia nak reply aku punya chat tuh . Dia kan budak asrama .
Budak kuat sukan la sangat ! -..-"
So, lepas dapat number phone tuh terus r contact kenal-kenal .
Then aku jatuh cinta !
OMK! ! ! Seriously aku sihat aja .. Tu perasaan aku dekat dia.. 
Perasaan dia dekat aku entah pape lah . (syok.sendiri.kot)
Dah r malas lah nak cite lagi . Aku jadi malu ...
Bubyez !