! ßüĐаКќ ǦёdіКќ ! ♪♥

Welcome !

let me speak



Assalamualaikum. Call me Wadi and follow my blog if you love it. Bla bla your words here

Entries About Linkies


Followers !

they're VVIP


Tagboard !

please be polite


Thank You !

I really aprreciate it




Macam mane nak lupe ? -,-"

....Assalamualaikum....
Hai , kita jumpa lagi kan ? Kali ini terasa rajin pulak nak update blog ni .
Hmmmmmm...
Sekarang ni aku sedih r . :'D . Aku teringat dekat "ex" aku ..
Aku tak tau kenapa ?! !@#$%^&*(~ (merapu.je.lebih)
Tadi aku pinjam akaun Twitter mak sedara aku . 
Aku pinjam , aku bukak Twitter GirlFriend baru dia .
Wahh ! Terkejut der .
Hanya ALLAH je yang tahu perasaan aku masa tuh .
Aku tengok gambar dia tengah snap dengan GirlFriend
Dulu aku bukak ada 1 , 2 keping je . Sekarang dah banyak ..
Al-maklumlah diorang Couple dah lama ..
Dalam hal ni aku tak salahkan sape-sape . .
Mungkin aku dengan dia takde jodoh .
Kalau ada In Shaa Allah suatu hari nanti aku akan jumpa dia lagi dengan tidak sengaja
Mungkin jumpa dekat tempat kerja 
atau 
dia kerja dengan aku 
atau 
mak dia kenal mak aku 
(MANELAH TAHUKAN?)
Now , macam mana aku nak lupakan dia ? 
Thinkk..................and...................Thinkk
Mungkin aku kena dekatkan diri dengan orang yang aku suka kot ?
Atau
Sibukkan diri dengan kesibukkan di rumah , di sekolah .
or 
WhatEber r !
Dah r . Nak nangis dah takde guna . Membazir jer . 
Buat apa suka orang yang tak reti nak hargai kita right ?
So, now I must forget the first love I ever . .



#Ya Allah Aku sangat merindukan dia.
Semoga aku dalam kerinduannya juga .. Aminn..... ;'D